Rychlostní trénink

 3D ANIMACE  Čtvrtý díl seriálu Rychlostní souboj 1:1 ve čtverci se svou organizaci trochu liší od předchozí části seriálu. Cvičení je znovu zaměřeno na změny směru běhu, tentokrát delší běžecké úsek a hráči se musí opakované vyrovnat se soubojovými situacemi tělo na tělo.
 
Rozvoj startovní rychlosti byl také součástí cvičení Rychlostní hodinový ciferník (1.část), navíc přibyla nutnost okamžité reakce a rychlosti okamžitého rozhodnutí.   

 3D ANIMACE  Poslední díl seriálu Rychlostně-koordinační motýlek navazuje na třetí část seriálu a svou organizací připomíná cvičení Trojúhelník s míčem u nohy (3.část)
 
Cvičení u hráčů rozvíjí rychlostní, koordinační a obratnostní schopnosti hráčů, to vše s důrazem na schopnost rychle měnit směr běhu, podobně jako v cvičení Koordinační abeceda J, kde není tolik změn směru běhu.

 3D ANIMACE  Třetí díl seriálu Rychlostně-koordinační motýlek navazuje na úvodní a druhou část seriálu. U hráčů rozvíjí rychlostní, koordinační a obratnostní schopnosti hráčů, to vše s důrazem na schopnost rychle měnit směr běhu, podobně jako v cvičení Koordinační abeceda J, které je však neobsahuje tolik změn směru běhu.  
 
Cvičeí je vhodné pro mládežnické týmy od věkové kategorie připravek. Varianta s míčem může být zařazena i do individuálního tréninku pro jednoho hráče.  

 3D ANIMACE  V seriálu Sprint za míčem po přihrávce jsme se věnovali rozvoji sprinterské rychlosti s míčem. Cvičení zaměřená na vyražení a prvních několik kroků jsme popisovali v seriálu Přihraj a vyraž bez míče.
 
Čtvrtá část seriálu s názvem Startovní rychlost v trojúhelníku navazuje na třetí díl. Cílem cvičení je rozvíjíet u hráčů schopnost rychle reagovat, energicky vyrazit a měnit směr běhu po krátkém běžeckém úseku a to opakovně.

 TEST  Zimní přípravné období již je v plném proudu  a obvykle trenéři musí porovnat výkonnost svých svěřenců s nově příchozími hráči. Pro zjištění aktuální výkonnosti portál fotbalových trenérů www.trenink.com připravil baterii unifikovaných testů.
 
Třetí test s názvem Rychlostní běžecký test v pokutovém území navazuje na první a druhý díl. Test se skládá ze šesti běžeckých úseků a pěti významných změn směru. Testování probíhá v pokutovém území, proto je zaručeno, že prostor testu bude vždy stejný a je možné ho provádět opakovaně, za stejných podmínek.

 3D ANIMACE  Většina fotbalových týmů různých věkových kategorií i výkonnostních úrovní v těchto dnech zahájila zimní přípravné období na jarní část soutěže, ve kterém se mohou objevit například tato kondiční cvičení
 
Druhý díl seriálu Rychlostně-koordinační motýlek navazuje na úvodní část. U hráčů rozvíjí rychlostní, koordinační a obratnostní schopnosti hráčů, to vše s důrazem na schopnost rychle měnit směr běhu, podobně jako v cvičení Koordinační abeceda J, které je však neobsahuje tolik změn směru běhu.  

 3D ANIMACE  Třetí díl seriálu Rychlostní souboj 1:1 ve čtverci navazuje na úvodní a druhou část seriálu. Cvičení je zaměřeno změny směru běhu, ale také opakované soubojové chování v těžišti herního prostoru, se kterým se hráči musí běžně v utkáních vyrovnat.
 
Rozvoj startovní rychlosti byl také součástí cvičení Rychlostní hodinový ciferník (1.část) , navíc přibyla nutnost okamžité reakce a  rychlosti okamžitého rozhodnutí.   

 3D ANIMACE  Fotbalové týmy vše věkových kategorií i výkonnostních úrovní zahájí v následujících dnech zimní přípravné období na jarní část soutěže. Proto i na stránkách www.trenink.com zahajujeme rok 2016 kondičním seriálem.  
 
První díl seriálu Rychlostně-koordinační motýlek u hráčů rozvíjí jak rychlostní, tak koordinační a obratnostní schopnosti hráčů, s důrazem na schopnost rychle měnit směr běhu, podobně jako v cvičení Koordinační abeceda J, které však neobsahuje tolik změn směru běhu.  

 3D ANIMACE  Rozvoji sprinterské rychlosti s míčem jsme se na stránkách www.trenink.com věnovali v seriálu Sprint za míčem po přihrávce, cvičení zaměřená především na vyražení a prvních několik kroků jsme popisovali v seriálu Přihraj a vyraž bez míče.
 
Třetí část seriálu s názvem Startovní rychlost v trojúhelníku navazuje na první díl a u hráčů rozvíjí schopnost rychle reagovat, energicky vyrazit a měnit směr běhu po krátkém běžeckém úseku a to několikrát po sobě.